Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
|
Avtor |
Sporočilo |
rifasiemp Novinec
Pridružen/-a: 13.01. 2009, 01:47 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 13 Jan 2009 02:05 Naslov sporočila: Autobianchi A112 abarth |
|
|
Zaenkrat bom napisal samo opis... ko bom pa nabral malo materiala skupaj bom pa vse dodal
Motor:Klasika 1050ccm abarth...Zaenkrat.... Plani za letos so dodelana glava malo in pa bakreno tesnilo glave (dihtunga) za vecjo kompresijo.. Dodan je ze bil weber 34dmtr in pa povit izpusni kolektor.Dokupljen se sportni filter. Kolektor je 4-2-1 original abarthov. Izpuh je v celoti 45 fi na koncu samo en dusilec... je pa prakticno direkt... Sklopka je karbonska(sinter)
Podvozje: Znizan spredaj...Fedre od ficota in pa skrajsani in strsani amortizerji (turnsek) zadaj dodan en list na vzmeteh. V planu... postaviti avto spredaj na unibole ....vpetje amortizerjev in pa roke... isto zadaj za vilice. zadaj in spredaj povecati naklon(camber) koles se dodatno. Naslednje leto se zavore od una turba, zadaj disk zavore, ter ce bo vse po sreci se hidravlicna rocna.. Ploscice bom dal verjetno narediti sinterju. tako bojo spredaj ventilirani diski zadaj pa tisti ki so sedaj spredaj! Felge so 6x13 bmw bbs
Karoserija: Ojačana(posvasana) spredaj original strut bar, zadaj home made. Spodaj povezava med stabilizatorjem,rokami in precna povezava(sanke). V planu mogoce se dodatna ojacitev na rokah Plastike v barvi avta z dodatko modre
Notranjost: Sparco Rev sedez in omp corsica volan s 5cm podalskom.Sovoznikov sedez honda crx. Zadnji sedezi so zunaj. V planu samo popraviti malo nosilce sedezev in dobit original nosilce da ne bodo home made. 
Nazadnje urejal/a rifasiemp 13 Jan 2009 15:25; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
rifasiemp Novinec
Pridružen/-a: 13.01. 2009, 01:47 Prispevkov: 8
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fan Častna četa


Pridružen/-a: 15.12. 2008, 18:50 Prispevkov: 8 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 14 Jan 2009 14:48 Naslov sporočila: Re: Autobianchi A112 abarth |
|
|
rifasiemp je napisal/a: | Zaenkrat bom napisal samo opis... ko bom pa nabral malo materiala skupaj bom pa vse dodal
Ploscice bom dal verjetno narediti sinterju. tako bojo spredaj ventilirani diski zadaj pa tisti ki so sedaj spredaj! Felge so 6x13 bmw bbs
|
Pozdravljeni
Zadnji zavorni diski so drugače vliti ( sila tirnic ) kot sprednji, kakor tudi zadnji zavorni cilindri imajo notranjost cilindra prirejeno na svojo funcionalnost ( ročna, uravnovešenje sil ( zavorne moči ) - spredaj/zadaj. Priporočam vam, da si pridobite zadnji zavorni sistem od katerega Fiata ( veji del bo ekvivalenten vašemu vozilu in bo potrebno maj predelav ), ki jih je v italiji polno na odpadih ( torej cene nabave sprejemljiva ).
Kar se pa tiče hidravlične ročne zavore: lahko uporabite glavni cilinder od sklopke Lada ( cena novega cc 15-20 € ), ki jih imajo vgrajeni večji del vozil, ki se uporablja za "drift". Samo napeljavo pa morate speljati v povezavi z glavnim zavornim cilindrom v nasprotnem primeru lahko močno poškodujete zavorni sistem.
Lep pozdrav _________________ Vse je lepo, če vidijo prave oči. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
rifasiemp Novinec
Pridružen/-a: 13.01. 2009, 01:47 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 14 Jan 2009 15:42 Naslov sporočila: Re: Autobianchi A112 abarth |
|
|
fan je napisal/a: | rifasiemp je napisal/a: | Zaenkrat bom napisal samo opis... ko bom pa nabral malo materiala skupaj bom pa vse dodal
Ploscice bom dal verjetno narediti sinterju. tako bojo spredaj ventilirani diski zadaj pa tisti ki so sedaj spredaj! Felge so 6x13 bmw bbs
|
Pozdravljeni
Zadnji zavorni diski so drugače vliti ( sila tirnic ) kot sprednji, kakor tudi zadnji zavorni cilindri imajo notranjost cilindra prirejeno na svojo funcionalnost ( ročna, uravnovešenje sil ( zavorne moči ) - spredaj/zadaj. Priporočam vam, da si pridobite zadnji zavorni sistem od katerega Fiata ( veji del bo ekvivalenten vašemu vozilu in bo potrebno maj predelav ), ki jih je v italiji polno na odpadih ( torej cene nabave sprejemljiva ).
Kar se pa tiče hidravlične ročne zavore: lahko uporabite glavni cilinder od sklopke Lada ( cena novega cc 15-20 € ), ki jih imajo vgrajeni večji del vozil, ki se uporablja za "drift". Samo napeljavo pa morate speljati v povezavi z glavnim zavornim cilindrom v nasprotnem primeru lahko močno poškodujete zavorni sistem.
Lep pozdrav |
zadaj bom uporabil sam diske ki so zdej spredaj ker sem dobil komplet zavorni sistem od unota...se pravi sprednje in zadnje celjusti... samo da so diski ki jih mam spredaj isti kot tisti na unotu zadaj in grejo moji nazaj, ker sem dobil samo celjusti, diski so zanic =) drugace pa vem da se uporablja od lade cilinder... rocna je nacrtno ze narejeno samo izvest je se treba nacrt vse bo tak kot je treba:) drugace pa hvala  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
rifasiemp Novinec
Pridružen/-a: 13.01. 2009, 01:47 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 04 Maj 2009 22:08 Naslov sporočila: |
|
|
nekaj malega se je delalo mislim da slike povedo svoje
Glava (izpusni spolirani, sesalni na 80... )
In pa se fergazer (bolj sminka kot kaj druga;) )
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|